Problēma ar 4a-fe

Tehiskās nianses! Par un ap auto niķiem, defektiem un remontiem! / Celica repairs and technical information

Problēma ar 4a-fe

Atbildēt ddmmxx » 15 Apr 2009 18:16

Sveiki! Gribētu pajautāt kas varētu būt par vainu, problēma tāda ka viņa raustās kamēr motors iesilst, tad kad iesilst, tad reizēm iedodot gāzi grīdā tākā nogurst un pēc pāris sekundēm aiziet, tad vēl kad tiek līdz 4t apgriezieniem, arī lēni aizkāpj tiem garām un tālāk iet atkal ok.!!

bet galvenais ir iesākt braukt, kur meklēt vainu? lambda zondē? knock sensorā? gribētu paklausīties jūsu domas!
ddmmxx
New one
 
Atbildes: 24
Pievienojies: 15 Apr 2009 18:08

Atbildēt WALA » 15 Apr 2009 19:52

Tas kamēr uzsilst gļuks - varētu arī būt lambdas, tipa gadījums kad jamā gļuko, bet nav beigta.

Kknock sensors nevarētu būt, jo tad arvien nopietnāk berot virsū situācija nevar uzlaboties ar laiku, jo ja jams dod nepareizu info, vai pastāvīgi tiešām motorā notiek detonācija, tad motors tiktu pastāvīgi glušīts nost, un tu vislaiku "vilktos kā uz miršanu".

Ja lambda un Knock sensors ir beigc pavisam - tad jālec ārā būtu Check Engine kļudai un panēlī jāiedegas atbilstošai lampiņai.

Vel tas auksta dzinēja lēkāšanas simptoms mēdz būt dēļ gaisa masas sensora ( MAF).

KO darīt - pamēģini atvienot lambdu un tad paskatīties kā dzinējs strādā tukšgaitā un arī pie tiem mistiskajiem apgriezieniem zem slodzes.

Par pārējo diemžēl tikai diagnostika var līdzēt, vai arī servisa manuāļis + multimetrs( volti, ampēri un omi tā teikt būš jāpēta).


Vēl no pieredzes ar 4A-Fe (gan ar BOSCH elektroniku) varu pateikt, ka sadales vārpstas apgriezienu sensors arī mēdz reizēm gļučīt un tad compis arī mēdz noglušīt dzinēju. Tiesa tad gan man izleca arī Check Engine šajā gadījumā.
Pie kam vēsam motoram šī probza atkal nebija novērojama.
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt ddmmxx » 15 Apr 2009 20:45

aizmirsu piebilst! pirms pielaišanas tikšķ kautkāds mēsls kas ir piestiprināts pie iešprices kreisajā sānā! domāju ka viņam nebūtu jātikšķ, ko viņš dara?
ddmmxx
New one
 
Atbildes: 24
Pievienojies: 15 Apr 2009 18:08

Atbildēt menix » 15 Apr 2009 21:05

ddmmxx rakstīja:aizmirsu piebilst! pirms pielaišanas tikšķ kautkāds mēsls kas ir piestiprināts pie iešprices kreisajā sānā! domāju ka viņam nebūtu jātikšķ, ko viņš dara?


grūti spriest par konkrēto dzinēju, nav bijusi iespēja iedziļināties tā uzbūvē, bet domāju ka tas varētu būt kāds vārstiņš, nekas cits nevarētu pēc aizdedzes ieslēgšanas tikšķēt. starpcitu, iepriekš tas tikšķis nebija?
vari papētīt kas tam "trokšņotājam" pienāk klāt pēc tā var izsecināt (vismaz aptuveni) ar ko tas saistīts, tad papētīt elektriskajās shēmās ko tas īsti dara.
sakarā ar to ka ir jaudas zudums, var gadīties ka kāds cilindrs nestrādā ar pilnu atdevi.
Slinkums ir attīstības virzītājspēks!
Lietotāja avatars
menix
New one
 
Atbildes: 236
Pievienojies: 18 Feb 2007 00:16
Atrašanās vieta: Rīga, Talsi, Sigulda

Atbildēt WALA » 15 Apr 2009 21:36

ddmmxx rakstīja:aizmirsu piebilst! pirms pielaišanas tikšķ kautkāds mēsls kas ir piestiprināts pie iešprices kreisajā sānā! domāju ka viņam nebūtu jātikšķ, ko viņš dara?


tie kas tikšķ parasti ir releji ( kaut gan tevis aprakstītajā vietā - k-kā nespēju iedomāties ka tur atrastos releji ?!?!?) Tas ka 1 x notikšķ - tas normāli, bet ja pastāvīgi - nu pasties vai tev nav kāds tāds pat relejs citā ķēdē un pamēģini samainīt vietām. Vai arī ja ir kāds dāsns līdzīga auto īpašniex - samainaties uz laiku ar viņu ar tiem relejiem. Un pačeko - varbūt tiešām jams rada visus gļukus.

P.S. protams ir jāsaprot kāda īsti skaņa tiek aprakstīta ar vārdu "tikšķ" šajā gadījumā ;)
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt ddmmxx » 15 Apr 2009 22:11

to verķi Manuālī sauc par ACV.. paskaidrosiet kas tas tāds? tas ir tas kas tikšķ kādas 5sec tā tick tick tick tick tick tick tick tick tick un tad apklust!
ddmmxx
New one
 
Atbildes: 24
Pievienojies: 15 Apr 2009 18:08

Atbildēt WALA » 15 Apr 2009 22:56

ACV = Air Control Valve
Tas ir elektromagnētisks vārsts kas vienkārši noslēdz gaisa plūsmu caur to.

Tā kā nav bijusi darīšana ar šo - īšti nemācēšu pateikt ko tieši jams dod motoram, bet tehniski varētu būt ka jams ietekmē tos tukšgaitas apgriezienus - tāds kā savdabīgs čoks iespejams tas ir . ;)

Bet ja gribi uzzinnat ko jams dara - paskaties kur aiziet tās abas gaisa caurulītes no šī verķa. ;)
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt rolis112 » 16 Apr 2009 16:43

man ar tāds tikšķis pēdējo gadu kaut kur aptuveni ir,,, es domāju, ka kāds relejs, a reka mošk nemaz nav relejs :D neesmu īpaši neko pētījis, jo nekādu gļuku nav!
2+2=5... :D
Lietotāja avatars
rolis112
New one
 
Atbildes: 171
Pievienojies: 30 Jūn 2007 21:59
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt WALA » 16 Apr 2009 18:06

Īsāk sakot ātri sameklējat kāds tās detaļas numuru.
Sō 6dien/7dien braucu jaukt atkal savu anglieti/japānieti, ja numuri sakrīt varam bez probl pamēģināt vai tas risina problēmu !!! Ja risina pa kādi teiksim 10 Ls verķis jūsu.
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt rolis112 » 16 Apr 2009 18:23

nu es pats pašlaik toč neesmu ieinteresēts mainīt, bet tas otrs džekiņš gan varētu mošk kko sarunāt... būs kādu dienu jāpaskatās, kas man tur īsti tikšķ,,,jo pēc skaņas īstenībā vairāk relejs nekā kkāds vārsts.,, bet nu 100% nezinu, būs jāpaklausās kādu dienu cītīgāk!
2+2=5... :D
Lietotāja avatars
rolis112
New one
 
Atbildes: 171
Pievienojies: 30 Jūn 2007 21:59
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt ddmmxx » 16 Apr 2009 22:56

Vaina būs lambda zondē, tāda kādam atrastos? 4kontaktu
ddmmxx
New one
 
Atbildes: 24
Pievienojies: 15 Apr 2009 18:08

Atbildēt WALA » 17 Apr 2009 07:29

ddmmxx rakstīja:Vaina būs lambda zondē, tāda kādam atrastos? 4kontaktu


Būs grūti, labāk ja ir kāds sakarīgs autoelektriķis un virpotājs pasaki lai paņem universāļo un uztaisa flanci + ja vajag samēro pretestības. Savai bijušai Carina E ar 4A-FE lean burn dvēseli tā izdarījām - viss pa kruto tagad. ;)
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt Atus » 28 Apr 2009 16:17

Ir tāds sensors/datčiks pie motora kurš atbild par degvielas padevi, siltam un aukstam motoram. Ja pareizi atceros tur ir 3 datčiki viens otram blakus (laikam zaļš, bŗūns un pēdējam krāsu neatceros) un notestēt var tikai samainot uz citu jo viņš var būt brīžiem strādā brīžiem ne, tāpēc arī diagnostikā var neko neatklāt. Tas gan 4 paaudzes modeļa motoram bet 5 gen motors neko daudz neatšķiras.
Lietotāja avatars
Atus
New one
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 29 Dec 2008 12:03

Atbildēt ddmmxx » 02 Mai 2009 16:50

sveiki atkal! tātad, esmu nomainījis lambda zondi, nekas nemainījās, simptomi tie paši, kamēr auksts tikmēr negrib kustēties gāzi spiežot, pie 4000 apgriezieniem normali nekapina tempu, ar 5 atrak par 140 netiek jo pie 4000 apgiezieniem talak neiet, jo slodze parak liela! tatad kurš dačiks vēl varētu tas būt?
Pats saviem spēkiem nolasīju ecu kodus, saka ka oxygen sensors beigts, to nomainiiju!
un vēl saka switch condition signal! ko tas noziimee?
kads netirgo kadu 4a-ge vai gze motoriņu? vai 4a-fte?
ddmmxx
New one
 
Atbildes: 24
Pievienojies: 15 Apr 2009 18:08

Atbildēt aigars » 02 Mai 2009 17:34

nu pēc apraksta varētu būt pie vainas ātruma ierobežotājs
Lietotāja avatars
aigars
New one
 
Atbildes: 79
Pievienojies: 13 Dec 2008 13:51
Atrašanās vieta: sabile

Atbildēt ddmmxx » 02 Mai 2009 18:27

ok! kur tāds atrodas? gribas jau nostumt kautkur viņu pa krauju

Ja tas atruma sensors ir tas kas kārbā skrūvējas tad to arī esmu nomainījis
ddmmxx
New one
 
Atbildes: 24
Pievienojies: 15 Apr 2009 18:08

Atbildēt aigars » 02 Mai 2009 19:08

ir tāda mājas lapa www.japancats.ru parakņājies un atradīsi kur kas atrodas uz mašīnas
Lietotāja avatars
aigars
New one
 
Atbildes: 79
Pievienojies: 13 Dec 2008 13:51
Atrašanās vieta: sabile

Atbildēt ddmmxx » 08 Mai 2009 17:06

Beidzot atradu visu problēmu cēloni! Vainīgais pie visa šitā bija benzīna sūknis, kurš vakar atstiepa kājas, nācās nomainīt, un atrisinājās visas problēmas! Vairs netikšķ ne tas dačiks, motors darbojas ideāli! laikam vislaiku bija pusmiris, nedeva kartīgu spiedienu, tāpēc mašīna negāja! Uzrakstu lai varbūt kādam palīdzētu ja nu notiekas tāpat! Paldies jums tāpat par padomiem!
ddmmxx
New one
 
Atbildes: 24
Pievienojies: 15 Apr 2009 18:08

Atbildēt rolis112 » 08 Mai 2009 17:20

:appl:
2+2=5... :D
Lietotāja avatars
rolis112
New one
 
Atbildes: 171
Pievienojies: 30 Jūn 2007 21:59
Atrašanās vieta: Rīga


Atgriezties uz Tehnika & remonti / Technics and repairs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis