Sajuugs

Tehiskās nianses! Par un ap auto niķiem, defektiem un remontiem! / Celica repairs and technical information

Sajuugs

Atbildēt DrogZ » 07 Feb 2010 21:54

Gribeetu beidzot dzirdeet kaada pieredzeejusha cilveeka komentaaru, vai par to arii Latvijaa jamaksaa?

Lieta taada ka man sajuuga disks pa galam un veel aatruma kaarbai ja ar 1. riebu bliezh liidz 40-60 km/h liekot 2. robaa loti nepatiikama skanja, vai ar otru uzrauj liidz kaadiem 60-70 liekot uzreiz 5 ir skanja khhrikt.. liek domaat ka kaarbai arii nav iipashi labi un sen bija sajuuta ka jaamaina.

Cik maksaa jauns sajuuga disks un labaa staavoklii kaarba (Gen6)1.8 + Darbs

Gribeetu dzirdeet ko dariit taadaa gadiijumaa.
Lietotāja avatars
DrogZ
New one
 
Atbildes: 179
Pievienojies: 14 Jūl 2009 07:51

Atbildēt grey » 07 Feb 2010 22:03

Коробка,диск сцепления,выжимной потшипник,масло ,работа =235 лат. У меня были проблемы с 3 скоростью и задней.
Lietotāja avatars
grey
New one
 
Atbildes: 110
Pievienojies: 01 Mai 2009 16:56
Atrašanās vieta: Riga Pardaugava

Atbildēt DrogZ » 07 Feb 2010 23:04

a kazdaja delalj skoko stoila i rabota?
Lietotāja avatars
DrogZ
New one
 
Atbildes: 179
Pievienojies: 14 Jūl 2009 07:51

Atbildēt grey » 08 Feb 2010 01:09

Не помню - год прошёл. сцепления диск и выжимной чё то латов 35 вроде
Lietotāja avatars
grey
New one
 
Atbildes: 110
Pievienojies: 01 Mai 2009 16:56
Atrašanās vieta: Riga Pardaugava

Atbildēt WALA » 08 Feb 2010 01:17

vispār ir tāds neliels sīkums - ja sajūgs ir beigts tad visādas ātrumu pārslēgšanās problēmas pieder pie lietas !!!!
Tas pats apmeram notiek ja kaut kādas problēmas trošu pievadā no ātrumkloķa līdz kārbai ( tur vismaz 4 bukses ar kurām nostiprinās troses, un tad vēl pašam kloķim kaut kādas pāris noteikti ir - kas nodrošina tās visas figņas kustību ) Jo ātrumkārba ja vien neesi atpakaļgaitā braucot iemetsi pirmajā utml. robos tā pēkšni nemēdz izbeigties - viss notiek samērā lēni un "saprotami" !!!
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt DrogZ » 08 Feb 2010 13:02

Braucot ar 5. robu pie 60 km/h spiezhu gaazi vairaak apgriezieni celjaas 3-4-5k mashiina knapi uznem aatrumu.
Lietotāja avatars
DrogZ
New one
 
Atbildes: 179
Pievienojies: 14 Jūl 2009 07:51

Atbildēt WALA » 08 Feb 2010 13:07

DrogZ rakstīja:Braucot ar 5. robu pie 60 km/h spiezhu gaazi vairaak apgriezieni celjaas 3-4-5k mashiina knapi uznem aatrumu.


Nu jā visdrīzāk slīd sajūga disks. Bet tam moš var būt arī citas nelaimes - jāregulē pedāļa gājiens !!! Tiesa ja visticamāk tam auto kopš dzimšanas sajūgs nav mainīts, tad tomēr drīzāk diska vaina. Manam Avensim (240 Kkm) arī ir tāda sajūta ka lēnā garā sajūgs iet uz galu - bet nu vēl nekas traks nav, tik pa Norvēģijas kalniem nepatīkamas smakas.
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

sajugs

Atbildēt johny » 08 Feb 2010 15:09

es mainiju carsaunda un samaksaju 150 ls ar visu darbu un nomainiju sajuga kurvi disku un izspiedej gultni!
Lietotāja avatars
johny
New one
 
Atbildes: 66
Pievienojies: 28 Mai 2008 17:14
Atrašanās vieta: jelgava

Re: sajugs

Atbildēt DrogZ » 08 Feb 2010 19:43

Veel ir taa kad brauc bik bik piespied sajuugu arii tas pats notiek..
praktiski 1 cm izspied un arii bziiiin taisa agraak taa man liekas nebija
Lietotāja avatars
DrogZ
New one
 
Atbildes: 179
Pievienojies: 14 Jūl 2009 07:51

Atbildēt grey » 09 Feb 2010 08:20

Lietotāja avatars
grey
New one
 
Atbildes: 110
Pievienojies: 01 Mai 2009 16:56
Atrašanās vieta: Riga Pardaugava

Atbildēt maaric » 06 Mai 2010 14:59

sveiki interese cik sarezgita ir sajuga maina Celica ST 16v 1.6 93 gads. vai to var izdarit majas apstaklos, vai var nonemt karbu nenemot motoru ara?
maaric
New one
 
Atbildes: 1
Pievienojies: 06 Mai 2010 14:46

Atbildēt WALA » 06 Mai 2010 15:10

maaric rakstīja:sveiki interese cik sarezgita ir sajuga maina Celica ST 16v 1.6 93 gads. vai to var izdarit majas apstaklos, vai var nonemt karbu nenemot motoru ara?


Nav gluži triviāla (kā nomainīt teiksim ģeneratoru) bet var !!!

Sevišķi patīkams tas darbs nav un ir lietas kuras labi jāpārdomā, jo būs jānoņem vismaz vienas puses pusass, šķiet arī motors bija jāatbalsta "no augšas" kārbas galā, jo līdz ar kārbu nonāk nost viens no motora "spilveniem"/atbalstiem.
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt Students » 06 Mai 2010 22:31

WALA rakstīja:vispār ir tāds neliels sīkums - ja sajūgs ir beigts tad visādas ātrumu pārslēgšanās problēmas pieder pie lietas !!!!
Tas pats apmeram notiek ja kaut kādas problēmas trošu pievadā no ātrumkloķa līdz kārbai ( tur vismaz 4 bukses ar kurām nostiprinās troses, un tad vēl pašam kloķim kaut kādas pāris noteikti ir - kas nodrošina tās visas figņas kustību ) Jo ātrumkārba ja vien neesi atpakaļgaitā braucot iemetsi pirmajā utml. robos tā pēkšni nemēdz izbeigties - viss notiek samērā lēni un "saprotami" !!!
man ik pa brīdim slikti liekās 2-is, vai vispār izlido, nu un pluss ta čakars ar ceturto dragreisa dienā. tā ir kārba vai sajūgs?
нет круче самолёта, чем селика тойота
Lietotāja avatars
Students
Toyota Celica Gen4
 
Atbildes: 384
Pievienojies: 09 Feb 2010 14:10
Atrašanās vieta: Riga, Sarkandaugava

Atbildēt WALA » 07 Mai 2010 00:59

Students rakstīja: man ik pa brīdim slikti liekās 2-is, vai vispār izlido, nu un pluss ta čakars ar ceturto dragreisa dienā. tā ir kārba vai sajūgs?


Ja "izlido" no ātruma neizspiežot sajūgu - domāju ka vaina būs konkrētā ātruma zobratā ( t.i. ātrumkārbā pašā).
Ja būtu tikai problēma ar ieslēgšanu tad varētu būt
1) sinhronizatora nelaime
2) kulises un/vai trošu "gultņu" izdilums, kas gluži vienkārši nozīmē to ka netrāpīsi "pretī" vajadzīgajam robam.

Bet kā jau teicu, ja lido no roba bez sajūga izspiešanas ārā - zobratu nodilums !!!

Ja sajūgs vai tā regulējums būtu pie vainas, tad grūti būtu dabūt jebkurā ātrumā iekšā, tāpat arī ārā + visdrīzāk jams slīdētu un dragreisa gadījumā noteikti "pieklājīgi" pasmirdētu.

Un kas ar 4 - to ???
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt Students » 07 Mai 2010 08:09

da vienkārši nevarēju ielikt 4-jā. pusdienu novizinājos no 3-šā uz 5-to. tagad viss ok. liekot 4-jā tāda sajūta ka viņš tur vispār nav.
нет круче самолёта, чем селика тойота
Lietotāja avatars
Students
Toyota Celica Gen4
 
Atbildes: 384
Pievienojies: 09 Feb 2010 14:10
Atrašanās vieta: Riga, Sarkandaugava

Atbildēt WALA » 07 Mai 2010 08:27

Students rakstīja:da vienkārši nevarēju ielikt 4-jā. pusdienu novizinājos no 3-šā uz 5-to. tagad viss ok. liekot 4-jā tāda sajūta ka viņš tur vispār nav.


Vispirms paskaties tomēr kas darās ar tām buksēm jeb plastmasām kas nāk ātrumpārslēgšanas trosu galos - to nodilums neļauj precīzi trāpīt "robā", u var sanākt ka nosacīti "liec garām", biežak tas gan izpaužas kā zobratu krakšķēšana liekot ātrumā, bet nu visādi var gadīties.
Un ja tur brīvkustība tikpat kā nav, tad viennozīmīgi kārbā ir jāmeklē nelaime !!!
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt Artis » 07 Mai 2010 09:27

ja ātrumi liekas ar krakšķi, sevišķi otrais robs, un tas nav parādījies pēkšņi, bet pamazām, visdrīzāk vaina sinhronizatoros. Kad man priekšpiedziņai sajūgs bija nodilis, tas krakšķi nepastiprināja un nesamazināja. kāds bija, tāds palika.
protams, sākumā jāapskata viss pārslēgšanas mehānisms līdz pat kārbai, var būt tomēr, ka vaina nav tik traka.
sinhronizatorus salabot mājas apstākļos ir ļoti sarežģīti - tāpat kā salabot zobus ar urbjmašīnu. tur esot jāvalcē un tā.
ja lec no roba ārā, tad kārba (zobrati) ir padiluši, turklāt lielu lomu spēlē izdiluši motora spilveni, kuros motors kratās daudz vairāk, un arī palīdz izraut no roba.
kad sajūgs iet uz beigām - kā te rakstīja, 5. robā rūc, bet neiet, iesaku pārāk viņu nesvilināt un braukt uz servi, jo es iepriekšējā sajūga pēdējā braucienā viņu tā pasvilināju, ka kniedes piecepās pie spararata un kurvja. respektīvi atkal liels čakars viņu dabūt nost.
mainot sajūgu, visātrāk ir ņemt nost kārbu. bez bedres, vai pacēlāja nekā. protams, var celt ārā ar visu motoru, bet tas prasa vairāk laika, kaut arī ir nesalīdzināmi ērtāk.
iesaku nokačāt un izlasīt kādu manuāli, vai nopirkt grāmatu, tas ietaupīs ļoti daudz laika un līdzekļu. cik atceros, lielākais sex bija dabūt to kārbu nost no motora (izskrūvējot VISAS skrūves, kārba pie motora sēž uz tādiem puļķiem), izravēt pusasis, turklāt vadītāja pusē jāņem viņa ārā pavisam. Visdraņķīgāk ir nocentrēt sajūga disku, kad skrūvē klāt kurvi pie spararata, jo tas jādara diezgan šaurā telpā, jo motors takš ir motortelpā. man sanāca 2x ņemt ārā to kārbu, jo 1x nebija nocentrēts. turklāt viņa ir neparocīga un tā grozot liekas ellīgi smaga, kaut arī likām iekšā divatā. Vēl atceries, ka kurvis pie spararata skrūvējas ar dikti mīkstām skrūvēm, kuras ļoti ātri nolūzt. ja nemaldos uz viņām bija rakstīts 5kg, bet ar dinamometrisko atslēgu uzliekot 5kg tāpat viena nolūza. hvz, moš nopērc jaunas, lai būtu drošak.
Katrā ziņā tie darbeļi nav nekas pārcilvēcisks un mājās to var izdarīt.
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt MP_ICE » 07 Mai 2010 13:58

Nu visu jūs jau tik labi sarakstījuši ka nav ko piebilzt :)
Lietotāja avatars
MP_ICE
New one
 
Atbildes: 148
Pievienojies: 08 Mar 2006 15:55
Atrašanās vieta: Sigulda


Atgriezties uz Tehnika & remonti / Technics and repairs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi