Nelec..uzsit, bet...

Tehiskās nianses! Par un ap auto niķiem, defektiem un remontiem! / Celica repairs and technical information

Nelec..uzsit, bet...

Atbildēt Tumsa » 15 Feb 2011 22:02

Lieta tāda, aizvakar vakarā uzpildīju Statoilā 95Ultimu, pirms tam parasti lēju 95...
"sodien no rīta nogriezu sausu aķi... Situācija griež,griež,griež -uzsit, griež,griež,griež -uzsit, griež,griež,griež -uzsit.u.t.t, bet nelec... Vai vaina benzīnā,mīnuss grādos, jeb kur citur?
Pirmdien no rīta kad jau bija lielie mīnusi pieleca uz pusapgrieziena, no rīta, pusdienlaikā un vakarā....
Gen 6, 1.8...
izrāvu gaisa filtru, nekādu izmaiņu, eļļas vēl neesmu paspējis nomainīt.
Varbūt eļļā vaina, ka sabiezējusi, bet vai tas dotu tādu slodzi???
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem.
Lietotāja avatars
Tumsa
New one
 
Atbildes: 71
Pievienojies: 03 Feb 2011 19:27
Atrašanās vieta: Baloži

Re: Nelec..uzsit, bet...

Atbildēt WALA » 15 Feb 2011 22:37

Vienīgais variants kas var būt saistīts ar degvielu vai padeves sistēmu ja tev degvielas filtrs vai kas tamlīdzīgs aizsalis.

Parasti gan šādi simptomi nozīmē ko citu - elektronikas problēmas.
Varianti :
a) aizdedzes sistēma ( piem. kloķenes apgriezienu sensors zdec, bet var būt 101 cits iemesls - jāmet pie compja klāt jālūr)
b) immobilaizers

vienvārdsakot skaties kas tev ar dzirksteli darās un tad tālāk
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Re: Nelec..uzsit, bet...

Atbildēt go » 15 Feb 2011 22:53

aķis pa švaku. paprasi lai kāds iedod piepīpēt.
Lietotāja avatars
go
New one
 
Atbildes: 14
Pievienojies: 22 Sep 2008 11:19

Atbildēt Tumsa » 15 Feb 2011 23:00

aķis pa švaku nevar būt.. 10 minūtes griezu (nu aptuveni)... un pirms am ar to aķi pielece iepr vakarā... Tikko aizgāju, pamēģināju. A ja nu...? Bet nekā... Dīvainākais, ka aķi nebiju lādējis, bet maita griež tā pat :shock:
Rīt, ja pasūtījums jau uz vietas būs tiks iepirkt jauni svečvadi.. :lol: skatīsies kā ar tiem ?

Vai tad degvielas filtrs var aizsalt? Pirmo reizi ko tādu dzirdu... pieļauju, ka ar var nebūt...

Par elektroniku taisnība.. jāskatās.. ar testeri pamērīju aķi pirms tagad vakarā startēju 12.76V.. norma..

Ja vēl kādam kādas spožas idejas... :roll:

Ak jā ibiomolaizers strādā (pārliecība par visiem 120%)
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem.
Lietotāja avatars
Tumsa
New one
 
Atbildes: 71
Pievienojies: 03 Feb 2011 19:27
Atrašanās vieta: Baloži

Atbildēt Tumsa » 15 Feb 2011 23:07

ak jā varbūt kāds no galvas zin? Pakaļējā tilta sķērsstabilizātora bukses iekšējās? Kāds imērs? Uz 15 mm?
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem.
Lietotāja avatars
Tumsa
New one
 
Atbildes: 71
Pievienojies: 03 Feb 2011 19:27
Atrašanās vieta: Baloži

Atbildēt Panterina » 15 Feb 2011 23:25

Ai, sākas... aķis nevar būt pie vainas. man arī ir pagājušogad mainīts aķis, bet tāpat šos 2 rītus bija grūtāk palaist! tā kā būs gan jau arī Tev tas pats :)
Kaķenei vienalga, ko žurkas par viņu runā :D :shura:
Lietotāja avatars
Panterina
New one
 
Atbildes: 3745
Pievienojies: 22 Mai 2006 11:12
Atrašanās vieta: Rīga, Zvēraudzētava

Atbildēt go » 15 Feb 2011 23:27

no sākuma iesaku paladēt aķi un tad skatīties tālāk. griest ta griž viņš tev, bet pa švaku.
kad darbini aukstā laikā izspied sajūgu un piespied nedaudz gāzi.
Lietotāja avatars
go
New one
 
Atbildes: 14
Pievienojies: 22 Sep 2008 11:19

Atbildēt Tumsa » 15 Feb 2011 23:29

Panterina rakstīja:Ai, sākas... aķis nevar būt pie vainas. man arī ir pagājušogad mainīts aķis, bet tāpat šos 2 rītus bija grūtāk palaist! tā kā būs gan jau arī Tev tas pats :)

Saku mērīju voltāžu, uz no rīta centos piestartēt kādas 10 minūtes... tas neizklausās pēc sausa aķa...
Pašlaik lādēju rezerves variantu...(otru aķi) mēģināsim ar to no rīta...
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem.
Lietotāja avatars
Tumsa
New one
 
Atbildes: 71
Pievienojies: 03 Feb 2011 19:27
Atrašanās vieta: Baloži

Atbildēt Tumsa » 15 Feb 2011 23:31

go rakstīja:no sākuma iesaku paladēt aķi un tad skatīties tālāk. griest ta griž viņš tev, bet pa švaku.
kad darbini aukstā laikā izspied sajūgu un piespied nedaudz gāzi.

Lādēju jau 55ah.. redzēsim...
Gāzes spaidīšana neko nedod šajā gadījumā... sajūgs, kāpēc jāizspiež...??? sekretkas nekādas uz sajūgu nav...
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem.
Lietotāja avatars
Tumsa
New one
 
Atbildes: 71
Pievienojies: 03 Feb 2011 19:27
Atrašanās vieta: Baloži

Atbildēt go » 15 Feb 2011 23:47

lai darbinot kārba negriežas, vieglāk leks jo darbinot mašīnai mazāk spēku vajadzētu lai to visu iekustinātu...
Lietotāja avatars
go
New one
 
Atbildes: 14
Pievienojies: 22 Sep 2008 11:19

Atbildēt Tumsa » 16 Feb 2011 00:01

go rakstīja:lai darbinot kārba negriežas, vieglāk leks jo darbinot mašīnai mazāk spēku vajadzētu lai to visu iekustinātu...

iedarbinot kārba nebriežās...kārba griežās ielikot kādā no ātrumiem, kuri ir savienoti ar pusasīm...
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem.
Lietotāja avatars
Tumsa
New one
 
Atbildes: 71
Pievienojies: 03 Feb 2011 19:27
Atrašanās vieta: Baloži

Atbildēt Justick » 16 Feb 2011 00:09

Tumsa rakstīja:ak jā varbūt kāds no galvas zin? Pakaļējā tilta sķērsstabilizātora bukses iekšējās? Kāds imērs? Uz 15 mm?


Izmērus precīzi neatceros,ja 2.0 un 1.8 ir vienādas aizmugures,kas laikam arī ir... Tad es savai 2.0 liku no kautkādas honda civik,bet tās ir parastās bukses atšķirībā no celicas kurai ir peldošās... Vienīgais ko uzlaboju, bija centru lielumus urbu lielākus... un līdz ar to ap 5Ls ietaupīju uz katru buksi...
神 々 し い
Lietotāja avatars
Justick
New one
 
Atbildes: 310
Pievienojies: 19 Jūn 2008 16:55

Atbildēt tolstij » 16 Feb 2011 07:50

Tumsa rakstīja:
go rakstīja:lai darbinot kārba negriežas, vieglāk leks jo darbinot mašīnai mazāk spēku vajadzētu lai to visu iekustinātu...

iedarbinot kārba nebriežās...kārba griežās ielikot kādā no ātrumiem, kuri ir savienoti ar pusasīm...
:doh: pilnigi aukstu iedarbini kad ellja auksta, un izpied sajugu, apgriezieni uzreiz pacelsies jo vairs na jagriezh karbas vaarpstas. tak to pat autoskolaa maaca ka sajugs jaizspiezh.
Toyota Celica GT-Four ST185
Lietotāja avatars
tolstij
New one
 
Atbildes: 129
Pievienojies: 27 Dec 2010 23:06
Atrašanās vieta: LV/EE

Atbildēt WALA » 16 Feb 2011 08:03

Tumsa rakstīja:
go rakstīja:lai darbinot kārba negriežas, vieglāk leks jo darbinot mašīnai mazāk spēku vajadzētu lai to visu iekustinātu...

iedarbinot kārba nebriežās...kārba griežās ielikot kādā no ātrumiem, kuri ir savienoti ar pusasīm...


Nav taisnība, pat ja nav ātrumā tad kā minimums griežas primārā vārpsta (vai kā nu viņu pareizi dēvē) un vismaz daļa zobratu. Izspiežot sajūgu tas viss tiek "atvienots" nost. Bet neba nu tā ir tava problēma.

Tāpat neuzskatu ka aukstā un sausā laikā tev izlektu svečvadu probza, tā parasti "izlien" tad kad ir mitrs gaiss. Un naktī tādā gadījumā esmu pat redzējis "gaismas mūziku" uz savas vecās Carina E, bet ar to auto un nemainītiem svečvadiem vēl pēc manis mans sencis brauc jau kādu 5-to gadu.

Regulāra dzirkstele tev vispār ir ???
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt Tumsa » 16 Feb 2011 09:18

Justick rakstīja:
Tumsa rakstīja:ak jā varbūt kāds no galvas zin? Pakaļējā tilta sķērsstabilizātora bukses iekšējās? Kāds imērs? Uz 15 mm?


Izmērus precīzi neatceros,ja 2.0 un 1.8 ir vienādas aizmugures,kas laikam arī ir... Tad es savai 2.0 liku no kautkādas honda civik,bet tās ir parastās bukses atšķirībā no celicas kurai ir peldošās... Vienīgais ko uzlaboju, bija centru lielumus urbu lielākus... un līdz ar to ap 5Ls ietaupīju uz katru buksi...

Man piedāvāj bukses pa 2.15ls.... Moš kādus 6 mēnešus nokalpos, :lol:
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem.
Lietotāja avatars
Tumsa
New one
 
Atbildes: 71
Pievienojies: 03 Feb 2011 19:27
Atrašanās vieta: Baloži

Atbildēt chaliits » 16 Feb 2011 09:28

Tumsa rakstīja:
Justick rakstīja:
Tumsa rakstīja:ak jā varbūt kāds no galvas zin? Pakaļējā tilta sķērsstabilizātora bukses iekšējās? Kāds imērs? Uz 15 mm?


Izmērus precīzi neatceros,ja 2.0 un 1.8 ir vienādas aizmugures,kas laikam arī ir... Tad es savai 2.0 liku no kautkādas honda civik,bet tās ir parastās bukses atšķirībā no celicas kurai ir peldošās... Vienīgais ko uzlaboju, bija centru lielumus urbu lielākus... un līdz ar to ap 5Ls ietaupīju uz katru buksi...

Man piedāvāj bukses pa 2.15ls.... Moš kādus 6 mēnešus nokalpos, :lol:


es pats ta ari izdariju savai gen 5 peldoshu bukshu vieta uzliku parastaas. jau gadu braucu, pagaidam nekadu problemu :)
Lietotāja avatars
chaliits
New one
 
Atbildes: 443
Pievienojies: 24 Jan 2009 16:32
Atrašanās vieta: Jēkabpils

Atbildēt Tumsa » 16 Feb 2011 09:33

WALA rakstīja:
Tumsa rakstīja:
go rakstīja:lai darbinot kārba negriežas, vieglāk leks jo darbinot mašīnai mazāk spēku vajadzētu lai to visu iekustinātu...

iedarbinot kārba nebriežās...kārba griežās ielikot kādā no ātrumiem, kuri ir savienoti ar pusasīm...


Nav taisnība, pat ja nav ātrumā tad kā minimums griežas primārā vārpsta (vai kā nu viņu pareizi dēvē) un vismaz daļa zobratu. Izspiežot sajūgu tas viss tiek "atvienots" nost. Bet neba nu tā ir tava problēma.

Tāpat neuzskatu ka aukstā un sausā laikā tev izlektu svečvadu probza, tā parasti "izlien" tad kad ir mitrs gaiss. Un naktī tādā gadījumā esmu pat redzējis "gaismas mūziku" uz savas vecās Carina E, bet ar to auto un nemainītiem svečvadiem vēl pēc manis mans sencis brauc jau kādu 5-to gadu.

Regulāra dzirkstele tev vispār ir ???

regulāra dzirkstele agrāk bija... tas viss notika pēkšņi... viens diemžēl pie nepielaista auto dzirksteli pārbaudīt nevaru... (ieliktas jaunas sveces pagājušonedēļ) Iespējams atteicis vienkārši kāds no svečvadiem?? Un uz 3 podiem - negūst ierosmi..?
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem.
Lietotāja avatars
Tumsa
New one
 
Atbildes: 71
Pievienojies: 03 Feb 2011 19:27
Atrašanās vieta: Baloži

Atbildēt ervisss » 16 Feb 2011 09:34

Es nepateikšu kas konkrēti varētu būt, bet par to aizsalšanu ir tā ja regulāri bākā maz degvielas un ir sanācis, piemēram noparkoties uz kādu laiciņu siltākā vietā (pazemes garāžā vai kur citur kur ir plusi) un pēc tam atkal aukstumā (vairākkārtīgi) - bākā no temperatūras svārstībām var rasties kondensāts un tas var nonākt degvielas sistēmā - tad teorētiski varētu arī kaut kas aizsalt. protams tas viss ir atkarīgs no kondensāta daudzuma. tas tā teorētiski.
ervisss
CelicaClub godfather
CelicaClub godfather
 
Atbildes: 2009
Pievienojies: 31 Mai 2006 09:11
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt Tumsa » 16 Feb 2011 09:39

ja aizsalis, tad :naac: nekad to neatklāšu...
cenšos turēt bāku uz pusi pilnu... Vēl ģeniāla doma radās.. moška nomiris sūknis, :candle: ? Jeb, teorētiski, tad pat neuzsistu?
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem.
Lietotāja avatars
Tumsa
New one
 
Atbildes: 71
Pievienojies: 03 Feb 2011 19:27
Atrašanās vieta: Baloži

Atbildēt go » 16 Feb 2011 09:46

esi tik gudrs, bet auto iedarbināt nemāki. ja nēsi pārliecināts par savām zināšanām, tad labāk paklusē. ar čikstēšanu formā auto neidarbināsi, ej ārā un rīkojies.
Lietotāja avatars
go
New one
 
Atbildes: 14
Pievienojies: 22 Sep 2008 11:19

Nākošais

Atgriezties uz Tehnika & remonti / Technics and repairs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi