sakarā ar pielaišanu un uzsākšanu

Tehiskās nianses! Par un ap auto niķiem, defektiem un remontiem! / Celica repairs and technical information

sakarā ar pielaišanu un uzsākšanu

Atbildēt rolis112 » 04 Dec 2007 22:24

tātad radusies pēdējā laikā problēma manai 91.gada celicai...
ķip, kad motors galīg auksts un piestartē, tad pāris sekundes, kamēr it kā pieslēdzas kaukāds apgriezienu dačiks - ķip motors kkā raustās ne raustās, bet tad, kad pieslēdzas tas dačiks, kas uztur lielākus apgriezienus aukstam motoram - tad ķip viss štokos..
nez kāds kas pa vainu- pieļauju, ka tas pats sensors ne sensors - īsti nez kā viņu tur sauc, bet tak kkas tāds tur vispārībā pastāv, kas uztur apgriezienus, kamēr auxts.. cik tāda hlama remonts varētu izmaksāt - respektīvi cik tāds maksā mošk zin kāds apmēram...
un bēda nr 2i - ķip vnk uzsākot braukt būtu it kā tā, ka uz vienu pusi velk stūri - pēc idejas it kā tikai viens rats uz priekšu vilktu...
ne man riepas dažādu izmēru, ne kā.... man te nez kas teica, ka mošk kkas ar diferencāli pačakarējies, bet nu nez,,, neesmu specs - mošk kāda gudrāka galva varētu kko ieteikt...
Lietotāja avatars
rolis112
New one
 
Atbildes: 171
Pievienojies: 30 Jūn 2007 21:59
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Raic » 05 Dec 2007 03:05

automaatiskais choks saucas taa shtelle. kaa ar to tikt galaa, jaaprasa veel gudraakaam galvaam
par otro nav ideju...
Velosiritenis un četrritenis
Raic
New one
 
Atbildes: 1436
Pievienojies: 02 Mar 2007 17:35
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt WALA » 05 Dec 2007 09:45

1) luduzu apraksti siikaak probleemu, jo vieniigais ko tas "auto choks" dara ir uztur ~ 1500 apg/min peec starteeshanas. Vai tev tuuliit peec starteeshanas motors tur zem 1000 apg. vai arii tev vinsh tomeer tur ~ 1500 apg.min. bet tomer sajuuta ka raustas.

2) Taa ir normaala briivaa jeb parastaa diferenciaalja fiicha, ka griezhas tas rats kuram vieglaak griezties. Vienkaarshi iespeejams tagad kad vairs nav tik laba sakjere to izteiktaak juut. Taa kaa gribeetu apgalvot ka Difam nav absoluuti nekaadas vainas. Ja ir ielikc pahsblokjeejoshais (bet standartaa taac nenaak) tad gan taa ir probleema.
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt rolis112 » 07 Dec 2007 16:53

WALA rakstīja:1) luduzu apraksti siikaak probleemu, jo vieniigais ko tas "auto choks" dara ir uztur ~ 1500 apg/min peec starteeshanas. Vai tev tuuliit peec starteeshanas motors tur zem 1000 apg. vai arii tev vinsh tomeer tur ~ 1500 apg.min. bet tomer sajuuta ka raustas.

2) Taa ir normaala briivaa jeb parastaa diferenciaalja fiicha, ka griezhas tas rats kuram vieglaak griezties. Vienkaarshi iespeejams tagad kad vairs nav tik laba sakjere to izteiktaak juut. Taa kaa gribeetu apgalvot ka Difam nav absoluuti nekaadas vainas. Ja ir ielikc pahsblokjeejoshais (bet standartaa taac nenaak) tad gan taa ir probleema.




1)
nu ķipa pielaiž un uz pāris sekundēm tie apgriezieni ir kkur pat zem 1000 un tā ķip lēkā no 700 - 1000..it kā motoram mokoties, ne mokoties....bet nu ļoti īsu brīdi, a kad pieslēdzas tas auto čoks - ta viss ok - apgriezieni paceļas līdz tiem 1500 (kaut gan man viņi pat līdz 2000 auxtam motoram aiziet) bet nu arī pāris min laikā jau ir bik virs 1000 un nu kad silts, ta zem 1000, kkur ap 800 man tukšgaitā. tas gļuks tieši ir to dažu sekunžu laikā kamēr pieslēdzas tas brīnums... moš kontakta kkur īsti nav, bet nu diez vai...

vēl arī pirms kāda laika bija prikols tāds, ka vnk pie krustojuma stāvot atkal tie paši apgriezieni - rūc , rūc normāli uz saviem 800, ta palecas līdz 1200 un atkal turas uz 800... kādu laiku palēkā, tad atkal normāl stāv...
šite atkal mošk varbūt kkas saistīts ar to saucamo tukšgaitas vārstu, kas padod gaisu stāvot motoram tukšgaitā(kaut gan nez, neesmu kā jau teicu auto specs) bet ar tiem apgriezieniem kkas īsti nav...
šitas otrais prikols it kā arī biežāk notiekas mitrā laikā, kad līst lietus vai kkā tā, bet ar ne vienmēr...
Lietotāja avatars
rolis112
New one
 
Atbildes: 171
Pievienojies: 30 Jūn 2007 21:59
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Monks » 08 Dec 2007 21:05

Pārbaudi lambda zondi.
Man kādreiz tāds gļuks bija ar WV golf II nomainīju zondi un motorelis sāka strādāt kā pulkstenis ;)
Celica king of the road Attēls
Lietotāja avatars
Monks
New one
 
Atbildes: 785
Pievienojies: 17 Jan 2007 21:29
Atrašanās vieta: Latvija,Salaspils

Atbildēt WALA » 08 Dec 2007 22:14

Monks rakstīja:Pārbaudi lambda zondi.
Man kādreiz tāds gļuks bija ar WV golf II nomainīju zondi un motorelis sāka strādāt kā pulkstenis ;)


Tas nebuus tas visdriizaak, jo man Carinai ar 1,6 un beigtu lambdu ECU iesleedzas "avaarijas" rezhiimaa, kas TOYO gadiijumaa parasti gaazh iekshaa brangaaku degmaisiiju t.i. vairaak bezhas - un tad pilnigi noteikti nekas un nekad nav raustiijies tikai atgaazes tuvu pie normas ar kuru veel driikst iziet apskati.

Protams var buut tukshgaitas vaarsts, var buut MAF , var buut temperatuuras datchiks utml.
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt Raic » 09 Dec 2007 14:02

manam 4A-FE dzineejam siltam apgrizieni neitraalajaa arii staigaa apt. 800 - 1000x robezjaas. Taa vinjsh i...
Velosiritenis un četrritenis
Raic
New one
 
Atbildes: 1436
Pievienojies: 02 Mar 2007 17:35
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt rolis112 » 09 Dec 2007 18:49

Monks rakstīja:Pārbaudi lambda zondi.
Man kādreiz tāds gļuks bija ar WV golf II nomainīju zondi un motorelis sāka strādāt kā pulkstenis ;)


nuuz nez par to lambdu - diezin vai - motors viss shansee kaa pulkstenis jau tagad - tik nu taas paaris sekundes aukstam motoram, kameer taa kkaada fignja piesleedzas, vai vaarsts atveras vai sazin kas...
bet nu parunājos te vēl bik - tā ar paliku pie slēdzina - visticamāk vai nu tas autočox un ar to saistītie sūdi, vai nu tas vārsts....
būs kād dien kkur pie gudrākām galvām uz kādu servi jāaizbrauc :) - bt atkal sūdīg, ka parādīt jau to gļuku nevarēs - tikai izstāstīt kas un kā
moš pie tā paša Slavika iesākumā ;)
Lietotāja avatars
rolis112
New one
 
Atbildes: 171
Pievienojies: 30 Jūn 2007 21:59
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt rolis112 » 09 Dec 2007 18:51

Raic rakstīja:manam 4A-FE dzineejam siltam apgrizieni neitraalajaa arii staigaa apt. 800 - 1000x robezjaas. Taa vinjsh i...


nū nez gan... :( man agrāk tā nebija...
un tas tā kaut kā ik pa laikam... rūc ruuc - pēkņi uzlec paari štukai, atkal nokrītas pat zem 800..nu kustoties vis laik tahometram...
bet kad normāli, tad ar normāli stāv tas tahometra stabs ap tiem saviem 800,900 un nekur nelēkā :roll:
Lietotāja avatars
rolis112
New one
 
Atbildes: 171
Pievienojies: 30 Jūn 2007 21:59
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Monks » 09 Dec 2007 21:57

Toreiz kad man bija tāda problēma nomainīju to zondi un vis kārtībā.Pirms tam arī baudiīju visādus dačikus,bet jēgas nekādas nebija.Apgriezieni tukšgaitā kaā lēkāja tā ari'lēkāja.

Izklausās ka tu ar mūsu padomiem jau būsi sap..ies meistarībā,labāk aizdzen uz diagnostiku. :lol:
Celica king of the road Attēls
Lietotāja avatars
Monks
New one
 
Atbildes: 785
Pievienojies: 17 Jan 2007 21:29
Atrašanās vieta: Latvija,Salaspils

Atbildēt rolis112 » 11 Dec 2007 23:59

Monks rakstīja:Toreiz kad man bija tāda problēma nomainīju to zondi un vis kārtībā.Pirms tam arī baudiīju visādus dačikus,bet jēgas nekādas nebija.Apgriezieni tukšgaitā kaā lēkāja tā ari'lēkāja.

Izklausās ka tu ar mūsu padomiem jau būsi sap..ies meistarībā,labāk aizdzen uz diagnostiku. :lol:


nē nē, nav tik trak, visu filmēju :D:D:D
paldies par infu anyway - noderēja :)
2+2=5... :D
Lietotāja avatars
rolis112
New one
 
Atbildes: 171
Pievienojies: 30 Jūn 2007 21:59
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Grih » 07 Jan 2008 17:51

Karo4, manai celicai bija kaut kas liidziigs...un taa notiek arvien biezhaak un biehzaak...leekaa un leekaa...tad man saaka slaapt motors braucot! :cry: tad visu laiku slaapa nost kameer neatsleedzu fi6ku no klapan holostova hoda. Kad atsleedzu fi6ku, tip viss oki, tikai apgriezieni paaugstinaati un rij benju. tad nu aizbraucu uz diagnostiku un man pateica, ka tipa temperaturas da4iks nestraadaa, t.i. tas da4iks pats straadaa, bet kaut kur pazuud signaals. Karo4, to fi6ku kuru biju atsleedzis apskatiijos kaartiigi dienaa, tur viens vadinnsh it kaa tureejaas, bet hrenova...Paluudzu es vienam pazinnam paliidziibu, un kopaa mees vienkaarshi pripajali to vadu un tagad viss oki!!! :)
Lietotāja avatars
Grih
New one
 
Atbildes: 20
Pievienojies: 14 Okt 2007 09:29

Atbildēt Monks » 15 Mar 2008 12:05

utiite wrote:
Klausieties, nekad ieprieks man nav bijis japanis, tapec ir radies tads jautajums. Visu laiku mašīna stāvēja ārā. Kamēr sauss laiks, iet kā puķe, bet kā ārā mitrs, tā šī rīstās un raustās. Tapēcvarbūt kāds varat pateikt, kas tas varetu būt!!!! Paldiesiņš visiem, kas palīdzēs


Pastāsti sīkāk.

Kad raustās? uzsākot braukt,piestartējot autiņu,vai visu laiku raustās???????????
Celica king of the road Attēls
Lietotāja avatars
Monks
New one
 
Atbildes: 785
Pievienojies: 17 Jan 2007 21:29
Atrašanās vieta: Latvija,Salaspils

Atbildēt WALA » 15 Mar 2008 19:08

Utītei - manam vecajam auto arī bija nelaime lietus laikā šāk gļukot, tā ka pat nevar iedarbināt - nelaime bija svečvados, kuriem sita cauri + arī indukcijas spolē kura atradās pašā mitrākajā vietā - viss ūdens no priekšas loga gandrīz pa tiešo uz indukcijas spoles.

Ka vadi bija jau nolietojušies labi varēja redzēt lietainā naktī - atrauj kapotu a tur gaismas mūzika. :D:D:D

Atrsināja šo lietu sencis- jau tad kad auto pārdevām viņam - pārlika indukcijas spoli uz daudz sausāku vietu, un pat vecos vadus nemainīja. Brauc cepuri kuldams.
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt e » 16 Mar 2008 12:19

Labi, ka veel pa knagjiem nesit lietus laikaa :) buutu jautri :D
Visticamaak jaamaina svechvadi un varbuut veel kaukaadi vadi :)
FFF!
e
New one
 
Atbildes: 217
Pievienojies: 30 Aug 2007 11:33

Atbildēt rolis112 » 27 Mar 2008 16:17

tātad lai neceptu augšaa jaunu topicu - izdomāju pie šitā te piepostēties :)
karoč lieta tāda - laižot klāt mašīnu, ļoti reti, bet ir gadījušies pēdējā laikā tādi gļuki, ka starters kkā negriež... ķip ir klikšķis kkāds(it kā elektrība aizietu līdz starterim) bet nu noklikšķ un tālāk negriež.. pagroza pāris reizes atslēgu un tad ķip aiziet viss ok...
aķīša vaina čista nava...(jauns samērā)
vienīgais, ko pats esmu izštukojis - kkur kādas kontakts ne visai labs,,,
nez... kkādi releji vai kkas tamlīdzīgs diezin vai....
kādam nav kkas līdzīgs bijis?

un lieta nr 2 - ķip lasīju manuālī, ka ķip starterim elektrība aizejot tikai tad, ja esot izspiests sajūgs - WTF??? man arī vnk tā pat šķiļas - va ta kādam ira tā, ka tikai ar izspiestu sajūgu tik startējas??nez - man mana pirmā celica, tapē nav ne jausmas
2+2=5... :D
Lietotāja avatars
rolis112
New one
 
Atbildes: 171
Pievienojies: 30 Jūn 2007 21:59
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt WALA » 27 Mar 2008 16:53

Tātad par lietu Nr2 :

šāda lieta par sajūga/bremzes izspiešanu noteikti ir auto ar automātisko kārbu ( varbūt ne visiem bet ir ) un nav runa par starteri kā tādu, bet gan aizdedze un saistītās(t. sk. starteris) lietas nestrādā.
Par manuālajiem auto itkā neesmu tādu joku dzirdējis, taču nekas neiespējams tas nav.
Es arī - vismaz ziemā - darbinot auto pilnīgi noteikti izspiežu sajūgu - daudz vieglāk iedarbināt auto - nav jāgriež sastingusi ātrumkārbas eļļa un zobrati.
Pēdējo reizi labojis WALA - 27 Mar 2008 16:58, labots 3 reizes.
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt WALA » 27 Mar 2008 16:55

Par lietu Nr.1. :

ja es ar minētu ka startera relejs pie vainas, bet nu neesmu nekad starterus jaucis un/vai pētījis uzbūvi, tādēļ tā reāli aprakstīt iespējamāš vainas būs pagrūti.
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt Monks » 27 Mar 2008 17:38

90% varētu būt ka startera relejs nestrādā.
2 variants,ka ievilcējs noklemējis,un tādēļ negriež starteri
Celica king of the road Attēls
Lietotāja avatars
Monks
New one
 
Atbildes: 785
Pievienojies: 17 Jan 2007 21:29
Atrašanās vieta: Latvija,Salaspils

Atbildēt Rumm » 27 Mar 2008 18:25

[quote="rolis112"]tātad lai neceptu augšaa jaunu topicu - izdomāju pie šitā te piepostēties :)
karoč lieta tāda - laižot klāt mašīnu, ļoti reti, bet ir gadījušies pēdējā laikā tādi gļuki, ka starters kkā negriež... ķip ir klikšķis kkāds(it kā elektrība aizietu līdz starterim) bet nu noklikšķ un tālāk negriež.. pagroza pāris reizes atslēgu un tad ķip aiziet viss ok...
aķīša vaina čista nava...(jauns samērā)
vienīgais, ko pats esmu izštukojis - kkur kādas kontakts ne visai labs,,,
nez... kkādi releji vai kkas tamlīdzīgs diezin vai....
kādam nav kkas līdzīgs bijis?

Ir man bijis tāds gļuks. No sākuma tiku galā ar autiņa pastumdīšanu ieliekot ātrumā, bet vēlāk izjaucu starteri. Pienāca tāds brīdis, kad vairs nu nekādi neleca klāt. Visu smuki iztīriju un saliku atpakaļ. Un tagad jau savus 3 vai 4 gadus viss ir OK un problēma vairs neatkārtojas. Man toreiz likās ka kaut kas bija ieklemmējis un pēc tīrīšanas vairs problēmu nebija.
Lietotāja avatars
Rumm
New one
 
Atbildes: 242
Pievienojies: 05 Jūn 2007 12:52
Atrašanās vieta: Riga, Titurga

Nākošais

Atgriezties uz Tehnika & remonti / Technics and repairs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi